3 PAŞI SIMPLI PENTRU A CREŞTE VÂNZĂRILE ONLINE

Crește vânzările online, e scopul nostru de astăzi!

Ne bucurăm ne-spus de mult că avem deja multe articole publicate, și meșteri care pentru ei hand made-ul nu este doar un simplu hobby. Suntem mândri de acest lucru, și mulțumiți! Însă, azi vreau să deschid o temă destul de importantă, importantă pentru meșterii noștri, și nu numai … Azi, voi arăta câteva aspecte pozitive a acestei platforme, și anume cele care nu prea sunt folosite de meșteri pentru a-și crește vânzările online. Acel ce va avea răbdarea să citească, la sigur va găsi ceva util pentru el. Am împărțit aceste aspecte în 3 pași, simpli:

  1. Publicarea articolelor.
  2. Atragerea clienților.
  3. Vânzarea articolelor.

Și cred-că cel mai important de aici este punctul 1.

Publicarea Articolelor

  • Denumirea articolului – Nu-ți fie frică să pui un titlu original produsului tău, să te diferențiezi prin el, nu prin multe cuvinte, 2-3 sunt destule.
  • Descriere scurtă și detaliată – Cred-că e cea mai mare posibilitate de a convinge clientul să cumpere produsul tău. Descrie cât e de diferit, cât e de scump artistic, cât suflet ai pus în el, de ce vizitatorul să cumpere anume produsul tău, fără să se mai uite și la altele, convinge prin simple cuvinte că produsul e ceea de ce are el nevoie. Nu fi lenos.
  • Stock – Folosirea Stock-urilor, este un mod de a arăta că tu acum ai acest produs, și ești gata acum să îi faci livrarea, mulți cumpărători au nevoie de această opțiune, de obicei, cei ce fac totul în ultima zi.
  • 4 Poze – În afară de poza principală ( cea mai bună dintre toate) , optimal ar fi să mai adaugi încă 3, la editarea acestuia, toate 3 reprezentând produsul tău din diferite unghiuri! Deci, maxim 4 poze, 1 – principală și 3 – secundare.
  • Alte atribute – Atributele sunt un aspect foarte important, de ex. nu trebuie să scrii în descrierea scurtă sau detaliată despre mărime și greutate, sau despre alte proprietăți a produsului. Adaugă-le pe toate în tab-ul Atribute, ele vor apărea frumos în pagina produs-ului.
  • Etichete – Acum ai posibilitatea să fii găsit mai ușor de către potențialii cumpărători, adaugă câteva cuvinte cheie ce descriu produsul tău la editarea acestuia, ele vor apărea în diferite locuri pe site. La fel, vei fi găsit mai ușor de către motoarele de căutare cu ajutorul acestor etichete.

    Atragerea Clienților

    • Prețuri Reduse – Întotdeauna reducerile au adus venit, de asta, întotdeauna când ai posibilitatea, adaugă o reducere la produsul tău, cel mai des, înainte de sărbători sau evenimente importante!
    • Cupoane – De fiecare dată, când vrei să faci un cadou unui client fidel, creează un cupon, de diferite tipuri. Sau, elaborează mai multe cupoane, cu reduceri diferite, apoi printează aceste cupoane pe cărțile tale de vizită, și atunci când le înmânezi cuiva, spunei că are % reducere dacă va folosi acest cupon. Atunci, se va mări cu mult probabilitatea ca clientul să mai cumpere odată de la tine sau cel puțin să nu piardă contactele tale.
    • Rețelele Sociale – După ce ai publicat produsul, și l-ai pregătit bine pentru vânzare, Distribuie-l în rețelele de socializare, pentru a anunța lumea despre el. La fel, folosirea #hashtag-urilor îți va fi numai de folos. Adaugă legătura magazinului tău în pagina de facebook pe care o administrezi sau în profilul personal.

      Vânzarea Articolelor

      • Recenzii – Convinge cumpărătorul să lase o recenzie la produsul tău, astfel, ție ți se va mări Rating-ul și încrederea viitorilor clienți.
      • Note – Atunci când ai primit o comandă, îi poți adăuga o notă, anunțând cumpărătorul că ai primit comanda cu succes și în curând îl vei contacta să vorbiți despre metoda livrării. Nota adăugată se va duce automat în emailul clientului, astfel, el va fi la curent că tu deja știi de comanda lui și o pregătești.
      • Statutul Comenzilor – la finisarea comenzii, numai decât schimbă-i statutul corespunzător. Doar așa vei avea o statistică bine definită și aranjată. Cu ajutorul acestor statistici, vei vedea cum merge succesul tău.

       

    • Cam astea sunt regulile de bază, sigur că ele sunt mult mai multe, însă, e destul pe acestea să le urmezi, că numai decât vei vedea rezultatul pozitiv. Trebuie doar să depui puțin efort, e ca și cum ai intra într-un magazin și ai vedea că toate produsele stau pe podea împrăștiate, sigur că te vei întoarce și nu vei cumpăra nimic, însă, dacă sunt aranjate pe raft frumos, cumperi cu o altă plăcere. Gândește și tu ca un cumpărător, și atunci cu siguranță vei crește vânzările online.

Parerea ta conteaza

Pareri

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor: Informatii Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close